środa, 25 lutego 2015

MASKARY WONDER’FULL RIMMEL



Hejka! :) W tym poście chciałabym Wam zaprezentować moje ulubione tusze firmy Rimmel. Mianowicie chodzi o maskary:  Wonder’full oraz Wonder’full Extreme Black. Obie maskary zawierają olejek arganowy. 

                                                                                    Cena : około 35zł / 11ml
 

                                                   
                                                                      Maskara Wonder'full Rimmel



                                           Maskara Wonder'full Rimmel Extreme Black

Informacje od producenta:

Formuła z olejkiem arganowym, skarbem Maroka, słynącym z pielęgnacyjnych właściwości sprawia, że rzęsy są odżywione, gładsze i bardziej elastyczne. Wyjątkowa szczoteczka z ultra-elastycznymi włoskami rozdziela rzęsy i nadaje im zjawiskową objętość. Cel: uwodzenie przez olśnienie – osiągnięty!


Moja opinia:
Od dłuższego czasu używam masakry Wonder’full. Od samego początku przypadła mi do gustu. Przede wszystkim cenię ją za właściwości pielęgnacyjne. Już po kilku użyciach zauważyłam poprawę ich kondycji. Z pewnością to zasługa olejku arganowego. Moje rzęsy stały się odżywione, bardziej gęste i elastyczne. Dodatkowo polubiłam ten tusz za idealną szczoteczkę, która sprawia, że rzęsy stają się wydłużone, rozdzielone i pełne objętości. Co najważniejsze nie pozostawia grudek oraz nie kruszy się. Masakra urzekła mnie również pięknym złotym opakowaniem, które wręcz idealnie pasuje do mojej kosmetyczki
.
Niedawno na rynku pojawiła się nowy tusz Wonder’full Extreme Black. Jest on odpowiednik poprzedniej maskary, jednakże jest bardziej napigmentowana (mocna czerń ) i zawiera dodatkowe składniki pielęgnacyjne.
Uwielbiam te masakry. Stosuję je naprzemiennie. Na co dzień wybieram klasyczną, na większe wyjścia, gdy potrzebuję mocniejszego makijażu sięgam po Wonder’full Extreme Black
.




                                              Pozdrawiam serdecznie Ewelina :) <3




Brak komentarzy: