środa, 4 marca 2015

Róże Bourjois -w roli głównej: 03 Brun Cuirve oraz 95 Rose de jaspe :)

Hej!

Róż Bourjois od dawna mnie kusił, jednakże zniechęcała mnie trochę jego cena. Aż w końcu stało się, zobaczyłam promocję z 60 zł na niecałe 30 zł. Nie zastanawiałam się ani chwili i kosmetyk powędrował do mojego koszyka. Pozostał jeszcze problem, który kolor, przecież jest ich aż tyle…

Wszystkie róże Bourjois występują w pięknych, okrągłych pudełeczkach z lusterkiem oraz dołączonym aplikatorem (który niestety nie nadaje się do nakładania produktu, ja używam innego pędzelka). Kolor opakowania mniej więcej przypomina odcień różu.
Tak jak wspomniałam wyżej wybór kolorystyczny jest naprawdę bogaty (od różowych po brązowe), tak więc, każda kobieta znajdzie coś dla siebie.



Mój wybór to kolor 03 Brun Cuirve


To róż lekko wpadający w kolor brązowy. Pięknie prezentuje się na policzkach. Jest delikatny i kobiecy. Podobnie jak inne odcienie zawiera delikatne drobinki, które sprawiają idealne wykończenie każdego makijażu. 



Róż jest mocno napigmentowany i wyjątkowo długo utrzymuje się na twarzy. Dodatkowo świetnie współgra z podkładami i pudrami, łatwo się rozciera i nie tworzy plam.
Kolejnym plusem kosmetyku jest jego wydajność. Mój róż towarzyszy mi od kilku miesięcy i jak na razie widać śladowe ilości użycia.
Warto również wspomnieć o jego przyjemnym zapachu, który jest dość specyficzny, intensywny, ale jak dla mnie elegancki.


Drugi róż, który posiadam z tej serii to 95 Rose de jaspe

Ma on odcień delikatnego różu z odrobiną jasnego złota, dlatego jego wykończenie jest raczej satynowe z delikatnym połyskiem. Kolor jest stonowany, spokojny, na twarzy wygląda bardzo naturalnie. Wydaje mi się, że to idealny róż dla osób z jasną cerą.  Ma intensywna pigmentację, jednakże jest ona słabsza od 03 Braun Cuirve.


Odkąd używam tego różu jednoznacznie mogę stwierdzić, że jest rewelacyjny.
Jestem nim zachwycona i z pełną świadomością mogę go polecić innym kobietom. 


Specjalnie dla Was zrobiłam przegląd cen róży Bourjois. Produkt jest łatwo dostępny, więc nie będziecie miały problemu z jego kupnem, jednakże warto upolować go w niższej cenie.

W drogerii Rossman obecnie kosztuje : 49,99


Możecie również zamówić róż przez Internet :


Na cocolita.pl ten kosmetyk kosztuje zaledwie 29,99


Tutaj cena wynosi 27,99


Na kosmetykomania.pl również 27,99.

A jakie są Wasze opinie na temat róży Bourjois? 

                                                                          Pozdrawiam Ewelina


Brak komentarzy: