środa, 24 czerwca 2015

Szminki L’oreal – Color Riche Matte

Witam serdecznie,
 Choć pogoda nas nie rozpieszcza, zapraszam Was moje drogie na przyjemny letni post. Podobnie jak Paulina uwielbiam wszelkiego rodzaju szminki, pomadki i inne kosmetyki do kolorowe i pielęgnacji ust. W tym poście pragnę przedstawić Wam rewelacyjne szminki L’oreal – Color Riche Matte.
 

 W swojej kosmetyczce posiadam 3 odcienie :
 - 144 - Ouhlala
 - 228 - Vip
 - 640 - Erotique 
Wszystkie trzy posiadają piękne i intensywne kolory. 

 
Szminki dostępne są 4 odcieniach. Brakuje mi jeszcze - 330 Cocorico - intensywna czerwień :)


 Według producenta szminka: 
- zapobiega wysuszaniu ust i przywraca im funkcję ochronną mimo wykończenia matowego 
- wygładza i pielęgnuje usta
 - nawilża i pozostawia usta gładkie i idealnie aksamitne 
- zapewnia intensywny kolor na długi czas 

 Szminka Color Riche to wyjątkowe połączenie kwasów Omega-3, które zapobiegają wysuszeniu ust i przywracają im funkcję ochronną. Szminka nadaje kolor oraz jednocześnie wygładza i pielęgnuje usta dzięki formule wzbogaconej o witaminę E o właściwościach przeciwutleniających by chronić blask koloru. Jej kremowa, miękka konsystencja sprawia, że usta są nawilżone, gładkie i idealnie aksamitne.


 Moja opinia : 
Uwielbiam te szminki. Pokochałam je już po pierwszy użyciu. Po pierwsze mają piękne, eleganckie, złote opakowanie. Po drugie każda z nich ma intensywne kolory, które długo utrzymują się na ustach. Co ważne szminki nie pozostawiają śladów na szklankach, kubkach itd. Produkty są matowe, jednak nie wysuszają ust. Po ich użyciu nadal są gładkie i nawilżone. Podobają mi się wszystkie trzy kolory, jednakże najbardziej przypadł mi do gustu kolor 144, czyli mocny róż, który pasuje nie tylko do blondynek. Z pewnością każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Po mimo dość wygórowanej ceny produktu (około 60zł), sądzę, że warto mieć taki skarb wśród swoich kosmetyków.  


Pozdrawiam,
 Ewelina

Brak komentarzy: