poniedziałek, 23 marca 2015

Kosmetyki La Roche- Posay z serii Effaclar



Witam,

Dziś przyszedł czas na przedstawienie Wam kosmetyków pielęgnacyjnych z serii Effaclar marki La Roche-Posay. Obecnie używam żelu  Effaclar, Puryfing Foaming Gel New Formula owej firmy, który służy mi do oczyszczania twarzy po demakijażu oraz podczas porannej pielęgnacji mojej skóry stosuję  Z tej samej serii posiadam i uwielbiam także krem eliminujący niedoskonałości La Roche Posay, Effaclar Duo [+]. 

Opis producenta:
 

        Oczyszczający żel w piance do skóry tłustej i wrażliwej EFFACLAR. 

Kosmetyk delikatnie oczyszcza skórę dzięki zawartości środków myjących dobranych specjalnie do skóry wrażliwej. Usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum, pozostawiając skórę czystą i świeżą. Z łagodzącą, przeciwdziałającą podrażnieniom wodą termalną La Roche-Posay - pH 5,5 - bez mydła - bez alkoholu - bez barwników - bez parabenów.

AQUA / WATER, SODIUM LAURETH SULFATE, PEG-8, COCO-BETAINE, HEXYLENE GLYCOL, SODIUM CHLORIDE, PEG-120 METHYL GLUCOSE DIOLEATE, ZINC PCA, SODIUM HYDROXIDE, CITRIC ACID, SODIUM BENZOATE, PHENOXYETHANOL, CAPRYLYL GLYCOL, PARFUM / FRAGRANCE



    Krem EFFACLAR DUO[+]- przeznaczony dla skóry trądzikowej i tłustej. Pomaga w walce z uporczywymi niedoskonałościami i zatkanymi porami.


Składniki aktywne zawarte w kremie:

·       *  CERAMID PROCERAD, zwalcza powstawanie przebarwień potrądzikowych, wzmacnia działanie przeciw niedoskonałością

        *  NIACYNAMIDU: który zmniejsza oznaki podrażnienia skóry i działa łagodząco
        *  PIROCTONIANU OLAMINY: działa antybakteryjnie.
         *  LHA (Lipohydroksykwas) i KWAS SALICYLOWY: o działaniu złuszczającym, 
         * KWASU LINOLOWEGO, który odblokowuje pory i eliminuje martwe komórki odpowiedzialne za ich zatykanie.  


 

Moja opinia
Przygodę z tymi produktami rozpoczęłam od kremu Effaclar Duo [+]. Oto relacja z mojego testowania:

Dzień 4 testowania kremu Effaclar Duo +.

Kosmetyk stosowałam zarówno rano jak i wieczorem. 

Efekty:

*skóra mniej się świeci, a więc wydziela mniej sebum.

*skóra zmatowiona na długi czas.

*nie zauważyłam zmniejszenia się widoczności moich podskórnych niedoskonałości, co więcej nowi „nieprzyjaciele” dalej się pojawiają

*krem szybko się wchłania

*ma przyjemny zapach

*delikatnie nawilża,

*łatwo i wygodnie się go aplikuje.

Moja opinia po miesiącu testowania aż do teraz ( 6 miesięcy stosowania < obecnie raz dziennie>)

*skóra mniej się świeci, a więc wydziela mniej sebum.

*niedoskonałości są mniej widoczne, szczególnie poprawiła się kondycja mojego czoła, na którym o wiele mniej jest podskórnych niedoskonałości. Czoło jest gładkie, nie chropowate jak miało to miejsce miesiąc temu.

*nowe niedoskonałości pojawiają się sporadycznie, a nawet jeśli to o wiele szybciej są unicestwione.

* idealnie nawilża.

*zauważyłam, że pory w okolicy czoła i nosa lekko się zmniejszyły.

*przebarwienia potrądzikowe są jakby mniej widoczne.

*dalej uważam, że krem szybko się wchłania, ma przyjemny zapach, łatwy w aplikacji, jest bardzo wydajny.

    *idealny jako baza pod makijaż ;-)




Żel La Roche Posay, Effaclar, Puryfing Foaming Gel New Formula

Kosmetyk ten stosuję od około dwóch miesięcy zarówno w pielęgnacji porannej mojej twarzy jak i wieczornej.

Dlaczego tak bardzo go lubię?

*Fantastycznie zmywa resztki makijaży i oczyszcza skórę z zanieczyszczeń

*Po jego użyciu nie czuję ściągnięcia skóry

*W połączeniu z kremem tej samej marki moja skóra wydziela znacznie mniej sebum i jestem w stanie dłużej uzyskać matowe wykończenie mojego makijażu

* Produkt łagodzi podrażnienia, jest delikatny

*Wydajny

*Pozbawiony mydła, alkoholu, barwników oraz parabenów

*Widocznie mniej zaskórników

Jedyny minus to cena kosmetyków. Żel udało mi się kupić za 19,99 zł, jednakże jego cena standardowa to około 35zł. Za krem musimy zapłacić około 50-60 zł.

Stosowałyście te kosmetyki, a może macie ich tańsze zamienniki?

Pozdrawiam,

Paulina















Brak komentarzy: