czwartek, 9 lipca 2015

Paleta cieni BEYOND FLAWLESS - Makeup Revolution



Witam,

Dziś pragnę podzielić się z Wami moją opinią na temat palety BEYOND FLAWLESS z firmy Makeup Revolution, która skradła moje serce i jest moim numerem jeden wśród palet do oczu. 

 

 


Dlaczego tak bardzo ja lubię? Otóż:

  • Zawiera ona 32 cienie, wśród których są różne kolory i wykończenia od błyszczących po  matowe ( mat nie jest bardzo mocny, według mnie jest to bardziej satyna, co jednak nie zmienia faktu, że są bardzo ładne)

  •  Cienie są mocno napigmentowane, kolory są trwałe, utrzymują się cały dzień zarówno z bazą pod cienie jak i bez jej użycia

  • Cena ( w drogeriach internetowych około 40zł)

  • Jest idealna do wykonania dziennego i wieczorowego makijażu
  •  Cienie dobrze się rozcierają, kolory można budować  

  • Ma wbudowane duże lusterko, przy którym przyjemnie wykonuje się cały makijaż
  •   Poręczne i trwałe opakowanie (Wymiary palety to 17,5 cm x 10 cm. Wymiary pojedynczego cienia to 2cm na 2cm)


    Minus:
    Kilka cieni bardzo lekko się osypuje ( mowa tu o kolorach ciemnych)


    Podsumowując, jak dla mnie jest to paleta idealna, która nadaje się do wykonania każdego makijażu- dziennego czy wieczorowego, dla blondynek, szatynek, brunetek oraz osób z rudymi włosami. Cena niewysoka. Aplikacja jak i trwałość cieni jest fantastyczna. Szczerze polecam zakup palet marki Makeup Revolution. Zarówno ta jak i inne wersje, które posiadam z tej firmy nigdy mnie nie zawodzą. 

    Ogólna ocena 4,5 / 5 ;-) 

    Pozdrawiam,
    Paulina
     

Brak komentarzy: