środa, 18 lutego 2015

BIODERMA Atoderm Intensive - balsam emolientowy


Hej ;-)
Od jakiegoś czasu borykam się z problemem swędzącej skóry nóg. Głównie przedniej strony uda oraz łydek. Uczucie często pojawia się zaraz po wyjściu z wanny i trwa do godziny. Wtedy też drapię się jak szalona. Staram się jak mogę, żeby się opanować, niestety często złe nawyki wygrywają.

Próbowałam już przeróżnych żeli do mycia ciała i balsamów. Myłam się z użyciem gąbki lub bez niej, pod prysznicem, w wannie. Nogi goliłam różnymi maszynkami na balsamy, żele, mydło… po prostu wszelako. Moje wcześniejsze spostrzeżenia: lepiej spisywały się żele pod prysznic kremowe, mycie bez użycia gąbki, w wannie. Dodam tylko że nie mam suchej skóry nóg, określiłabym ją jako normalną.

Wtedy na pomoc przyszedł mi kosmetyk marki BIODERMA, a mianowicie balsam Atoderm Intensive. Kosmetyk o pojemności 75 ml dostałam  w ramach Wielkiego Testowania organizowanego przez markę Bioderma. Już od pierwszego użycia go pokochałam i gdy tylko się skończył zakupiłam pojemność 500 ml za około 65 zł.                                                  
Cena za pojemność 75 ml to 25-30 zł. 


Informacje o produkcie według producenta:

•Trwale odbudowuje i tworzy ochronną barierę skóry oraz powstrzymuje dostęp alergenów kompleks LIPIGENIUM

• Reguluje florę saprofityczną skóry estry cukrowe. Kompleks LIPIGENIUM + estry cukrowe = SKIN BARRIER THERAPY

•Biologicznie i trwale przywraca zdrową barierę skórną

• Natychmiastowo nawilża dzięki kompleksowi wazelinowo-glicerynowemu

• Działa przeciwbakteryjnie i zapobiega tworzeniu się zmian zapalnych

 • Działa przeciwświądowo i przeciwdziała nasileniu choroby

 • Odbudowuje barierę hydrolipidową naskórka

 • Przywraca skórze poczucie komfortu

• Bardzo dobrze tolerowany

• Bez parabenów

• Formuła bezzapachowa

• Hipoalergiczny

Wskazania:

• Skóra z atopowym zapaleniem

• Skóra zrogowaciała, łuszcząca się i szorstka w dotyku

• Przy stosowanym lub zakończonym leczeniu dermatologicznym

• W połączeniu lub po terapii z kortykosterydami

• Dla niemowląt, dzieci i dorosłych


Skład:

Moja opinia:

Produkt stosuję po każdym myciu i teraz w końcu odczuwam przyjemność po myciu ciała. Swędzenie zniknęło, drobne krosteczki także. Do tego mam idealnie nawilżona skórę nóg. Do tego wszystkiego balsam ma przyjemną konsystencję i szybko się wchłania. 


Pojemność 500 ml ma wygodne opakowanie z pompką. Kosmetyk jest bardzo wydajny.

Plusem tego produktu jest także jego wszechstronność, gdyż poza stosowaniem go na nogi używam go także na skórę twarzy, wtedy gdy jest ona lekko wysuszona, podrażniona. Bioderma z ratunkiem przyszła również mojemu otartemu noskowi po uciążliwym i długim katarze. Grubą warstwę nakładałam przed snem, a rano okolica ta była miękka i pozbawiona suchych skórek.


Mam dla was coś jeszcze: 


Gorąco polecam osobom z tego typu problemami ;-)

Paulina

Brak komentarzy: