niedziela, 10 maja 2015

Kampania Le Petit Marseillais :)



Hej! :)
Niedawno w moje ręce trafiła paczka Le Petit Marseillais, którą otrzymałam w ramach  bycia Ambasadorką tej marki. Bardzo ucieszył mnie ten fakt, ponieważ byłam bardzo ciekawa produktów tej firmy.

Przede wszystkim zaskoczyło mnie piękne pudełko, w którym  było pełno niespodzianek. 
 


W środku znalazłam dwa żele, opaskę na oczy i mnóstwo próbek. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona. 

Dwie butelki żelu, które otrzymałam to : żel pod prysznic i do kąpieli 2w1 o zapachu pomarańczy i grejpfruta o pojemności 650ml oraz żel pod prysznic o zapachu werbeny i cytryny 400 ml.

Na dnie pudełka znalazłam 40 próbek: Mleczko nawilżające przeznaczone do bardzo suchej skóry (20 sztuk) oraz Kremowy żel pod prysznic o zapachu kwiatu pomarańczy (20 sztuk).

Jestem już w trakcie testowania produktów. Póki ci jestem z nich bardzo zadowolona. Zapachy są przepiękne. Zwłaszcza pomarańcza i grejpfrut. Kosmetyki  są wydajne, dobrze się pienią. Skóra po umyciu jest gładka, nawilżona i cudownie pachnie.
W ramach kampanii próbki rozdaję przyjaciółkom, koleżanką , znajomym. 

Zapraszam Was do bliższego poznania marki Le Petit Marseillais :)

                                                           Pozdrawiam Ewelina :)

Brak komentarzy: