czwartek, 16 kwietnia 2015

#Sally Hansen#Miracle Gel


Witajcie!
 
W ostatnim czasie miałam zaszczyt zostać ambasadorką Sally Hansen Miracle Gel! W moje ręce trafiły dwa żelowe lakiery oraz Top Coat. Moim zadaniem było przetestowanie ich i podzielenie się wrażeniami.




W pudełku przygotowanym przez Sally Hansen znajdowały się dwa lakiery żelowe : 380 Malibu Peach oraz 240 B Girl,  a także Top Coat. Dodatkową niespodzianką były kupony zniżkowe do Super-Pharm. Rabat 50% na Top Coat przy zakupie lakieru Miracle Gel w drogeriach Super – Pharm!

Sally Hansen stworzyła innowacyjne lakiery żelowe bez użycia lampy UV. Profesjonalny manicure możemy wykonać w domowy zaciszu i przez długi czas cieszyć się jego trwałością.


Producent zapewnia :

-2 proste kroki
- bez lampy UV
- intensywny efekt koloru
- zjawiskowy połysk
- 12 pięknych kolorów do wyboru
- 14 dniowa trwałość
-łatwe zmywanie


Cena lakieru : 25,00 zł 





A teraz kilka słów na temat stworzenia manicure z Miracle Gel Sally Hansen :

Wystarczą dwa kroki :

KROK  1 :
Na czyste i suche paznokcie nakładamy 2 warstwy lakieru MIRACLE GEL. Nie musimy nakładać bazy

KROK 2:
Nakładamy 1 warstwę MIRACLE GEL TOP COAT.

I GOTOWE - Naturalne światło zapewni utwardzenie i trwałość.




Moja opinia : 

Już po otworzeniu paczki zachwyciłam się kolorami. Uwielbiam takie odcienie. Od razu przystąpiłam do malowania. Nie mogłam doczekać się pierwszych efektów.
Lakiery łatwo się aplikuje. Mają szeroki i wygodny pędzelek. Konsystencja jest dość rzadka. Pojemność produktu to aż 14,7 ml, więc całkiem sporo.





Trzeba nałożyć dwie warstwy lakieru, by efekt był widoczny. Następnie nakładamy Top Coat. I tu niestety pojawia się minus (chyba jedyny jaki znalazłam) musimy czekać na wchłonięcie. Żeby dobrze utwardzić i zapewnić trwałość musimy poczekać dobre 20 - 30 minut.
Końcowy efekt jest naprawdę zachwycający. Paznokcie pięknie się lśnią. Trwałość ich jest również całkiem dobra. Bez żadnych odprysków utrzymuje się około tygodnia.
Podsumowując jestem zadowolona z działania Miracle Gel. Sądzę, że są to lakiery godne wypróbowania.


A jakie są Wasze opinie na temat lakierów Sally Hansen Miracle Gel ? 



                                                              Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy: